martes, junio 23, 2009

Mr. Mesas


Tot a la vida té una segona oportunitat, o casi...

Despres del gran fiasco general del mes de maig (un mes per esborrar), tocava treure's l'espina.

Balaguer. Triatló distància "B".

Realment, quan et poses al teu límit i ets capaç de superar-ho, creixes fins a extrems que ni pensaves que podies creixer. Durant les 7 hores que va durar el meu periple, vaig pensar seriosament en abandonar tres o quatre cops, i tres o quatre cops vaig superar la temptació.

Tinc clars dos moments. Un, a meitat de la pujada del port de la segona volta, un port malparit, amb l'ambulància tancacursa darrera meu. Però en aquell moment tant feia continuar com girar, i vaig continuar. El segon a tots i cadascú dels metres de la primera volta del segment de cursa. Mai una competició m'havia vençut tant.

He après molt d’aquesta cursa. Errades d’estratègia, sobre tot a la bici, el meu punt feble i sobre tot a viure, conviure i superar moments foscos. El sentiment d’angoixa al veure que quedaràs “tallat”, sentiment d’alleugeriment i agraïment al veure que et “destallen”, experimentar la sensació de voler llençar la tovallola, de veure com el teu cap t’està traint, i un cop superat el cop, veure com el teu cos, exhaust, “només” et permet seguir en cursa...

I, encara que no ho sembli, he disfrutat com un gurrinu. La bici, tot i ser dura, era tot un repte, les baixades, tremebundes, gaudint molt i resant de no trobar res que et faci saltar per sobre del manillar. Guardo en la memòria la baixada suïcida cap a Balaguer (crec que mai havia corregut tant per no quedar tallat), amb una moto dels mossos al davant i la de l’organització al darrera... GRÀCIES !!

I, com diu en Carles Bou, ja soc el Sr. Mesas... ;-)

Ara, a pasar de “Medioman” a “Man sencer”...

7 comentarios:

dragan dijo...

Hombreeeeeeee !!

Bon dia !

Si senyor !!

Pep, me'n alegra molt tornar a saber que estàs de nou "al ruedo".

Salut !

Toni Kenobi dijo...

Escolta... tú ja fa temps que ets un "whole man"

Apa... ens veiem.

Pep dijo...

Osti, nois, moltes gràcies per entrar!!

Dragan, de fet, he estat sempre al ruedo, però ja saps que defujo els neons i els focus... ;-)

Kenobi, nen, he llegit “hole man” i ja pensava que volies rotllo... XD

Ramon dijo...

E....te, que bueno que volviste viejo, que dius que el Maig set va atrevessar? i és gaire gros aquest Maig, jua jua
Tu i jo tenim un de sensé pendent i una botella de Lagavulin que mentrestant va agafan anys i com no vigilem corre perill de jubilar-se.
Queda moooolt temps, però estaria bé la marathó nocturna de Bilbo, feta expresament pel comando txapela,
Records

Bego Aguilera dijo...

Jo anava entrant de tant en tant a veure si el blog explicava coses de tu, un cop postposat l'IC, però el temps passava i tot seguia parat. Sense dubte era maig; i després del maig, el juny. Tot s'acaba, sense dubte també.
Què bé que hagis tornat, i que ho hagis fet "a lo grande". Felicitats per Balaguer!

Jordi dijo...

Felicitats Pep!!!!
Ens veiem a l'IC10, vale SENYOR !!!!

caloreta dijo...

Tens el blog un pel abandonat !!

Per no dir mooollltttt .....

Aquest cap de setmana novament la Marató de Saragossa .....

Aquest any torno de ponponera .... ji ji ji

L'any passat em vas fer cridar i força !!!

Ens veiem,

Caloreta