jueves, febrero 11, 2010

OUTSIDER 2010


Acabo de comprar un bitllet a Ítaca

6 comentarios:

dragan dijo...

Pep !!!

Eh que fa unes pessigolles a l'estomac quan et confirmen que estas apuntat ??

Endavant crack !!!

Salut !

Ramon dijo...

Felicitats, no oblidis de disfrutar del camí, que no t'encegui l'arc d'arribada, ja que voldrà dir que s'ha acabat i.....aleshores caldrà un altre repta, una altre volta de cargol, jejjejej.
T'ho mereixes, per poc que pogui, compartirem Lagavulin

Bego Aguilera dijo...

No m'ho puc creure!!!!!!
Ei, a mi em fa molta il.lusió .... anem cap a Ítaca, m'agradarà veure com fas el camí :-)

jag75 dijo...

ummmm.... i ja estan exhaurides!
ànims aquil.les (jo tb llegeixo a l´enric H. March -per certm, grans aportaciosn de la Bego incloses ;)

Ironcraig dijo...

Pep al ATAQUEERRRRRR!!! ens ho passarem bé i patirem com cabrons... jajaja
Espero tenir forçes per saludar-te quan m'adelantis a la marató... si no abans... :-)

Anónimo dijo...

El proper dia et faré un petó encara que no et deixis! O preguntem a la taula del costat si hi ha algú que vulgui participar de la festa.

Pep, em fas feliç... per fi obrirem l'ampolla de Lagavulin!

Tots a l'Ampolla!