lunes, julio 30, 2007

Maratón de Zaragoza : - 62 dies

Bé, a falta de 62 dies, ja tenim nova plana web de la Maratón de Zaragoza i plànol del recorregut :








És un recorregut macot. Hi ha un primer "bucle" de 10km (que coincideix amb el 10.000) i els altres 32,195 en un segon "bucle" més ampli.

Alguns punts kilomètrics destacats :

- Sortida, 10k i arribada al Parque Grande, lloc emblemàtic dels corredors de Zaragoza.

- Sortida del parc una mica estranya per a arribar, més o menys pel 12, a los Pinares de Venecia, un dels pulmons verds de la ciutat.

- 15k a La Granja, ben aprop del Principe Felipe

- 20k al Coso i cap a Alfonso XIII, entrada grandiosa.


- 21,097 al Pilar (espectacular!!)

- 25k a tocar de can Ñarro (avituallament extra!!)

- 35k als Jardines d'Atenas (¿?) i sobre el 37 l'Aljaferia (edifici imponent)

- I des d'allà, per la Via Universitària, al Parque Grande, de nou...

Lo dit. Si arribo en unes condicions bones i un volum digne d'entrenament, gaudiré com un cotxino. Si no, moriré com un cotxino, també...

6 comentarios:

robert mayoral dijo...

per seguir en ratxa, ens acompanyaras a en Jordi i a mi a l Marató del Mediterrani també??

Gabriel dijo...

Bon repte t´has buscat company. Ara només toca preparar-ho guay i endavant.

Salut

Mariona dijo...

Com es pot aguantar 42 Km corrent?? A mi se'm fa una muntanya només de pensar-ho!!

Pep dijo...

Corrents?? S'ha de fer corrents?? Al reglament no hi posa res !! X-D

No sé... Ja t'ho diré. Fa tres anys que no faig ni prepara cap marató, i aquesta, per quedar menys de dos mesos, m'ho estic prenent amb massa calma...

També pots fer-ho com les marxes, en plan ca-co. La idea es portar un ritme digne...

Ironcraig dijo...

Segur que et va molt bé... ets un bon correcaminos... a cada triatló te m'acostes més... segur que a barna m'adelantas i em quedo amb la cullera de fusta... ajjajja

Pep dijo...

Oscar, vine a ZGZ, que m'han dit que fer una marató va de perles per l'Aquiles !! :-D