lunes, diciembre 03, 2007

False start and reprise

Aplaudint al 1r... què nassos estaria mirant en Coque?


Al jazz, a les improvitzacions, és normal encetar un tema,no trobar-li el puntillo i reprende’l de nou.

Això m’ha passat a mi. No li he trobat aquest mes de novembre el puntillu mental a l’IC, i he anat trampejant. Se m’han ajuntat coses personals i de feina que m’han reclamat i tampoc m’hi he pogut posar.

Però ara si que no poden haver-ne excuses. No hi ha volta enrera i no es pot posposar més.


Mitja Marató de Mataró

10ena edició. Menys la de 2005, en què estava fent el Curs d’Entrenador de Triatló, no m’he perdut cap ni una. L’he vist créixer des del Front Marítim, al maig i trinxats de calor, fins el monstre que és ara, amb sortida i arribada a l’antiga sortida de la meva estimada Marató Catalunya.

Enguany era especial, per diversos motius. Motius personals que no venen al cas i un motiu de cursa : una setmana abans estava gaudint com un gurrinu de la Marató de Donosti.

I aquí vaig gaudir fins el 15k. Com que no sabia que fer, he decidit anar amb la gent del club (i el nou fitxatge femení) a 4'30" fins el 15k i després retxinar. Ho he complert a mitges, perque un company i jo ens hem despenjat al 7k i hem anat a muette fins el 15k, moment en que m'he quedat sense sidra a la sang i he regulat per atacar la tornada i el port de muntanya de Sant Simó...Al final, la marca ha estat en la previsió optimista, i més tenint en compte que una setmana abans estava amb el trio de la muerte a la Conxa...

6 comentarios:

Jordi dijo...

Felicitats nen!!!! per n-essima vegada.

Una setmana desprès de la marató de Donosti fas 1h34 a Mataró, molt bé, ja no només per la marca sino per aguantar psicologicament l'esforç mental de correr a uns ritmes importants.

I per l'IC no et preocupis gairé, per ara... esats fent base a peu, fa fred per fer bici, j començaria a apretar la natació, i si pots fer spinning o BTT dona-li a la bici però mirant de reduir les hores de passar fred a la carretera ..... però que collons t'estic explicant a tu, Mr. Entrenador.

apali, a seguir apretant !!!

d'un rival/admirador ;-)

Pep dijo...

Amic Jordi, tu mai seràs un rival, i si un mirall on buscar motivació per superar-me...

:-)

Crec que optaré per l'spinning. M'han dit que hi ha noies amb roba ajustada... :-P

robert mayoral dijo...

com a mínim vas poder acabar!!! i a més amb un temps molt digne!
fins i tot podies aplaudir i seguir els caps de cursa.....sobrat!

Pep dijo...

Jejeje... Una mica sobrat sí que hi anava... XDD Gràcies, Robert !!

A més, a la meva edat em començo a coneixar i ja em predic millor a les curses, tot i que la marca de Donosti va superar amb escreix les meves millors prediccions!!

Tr3sk dijo...

Ens vam veure a Mataró??..no pensava que aniries!!!
A ver si me pasas tu planning..jajajja

B3sitos

Pep dijo...

Evita, passa'm el teu i t'aniré seguint de gira !! jajajaja !!

Ara per ara, moltes a l'agenda, però crec que fins Sitges, miau... Potser vaig a la del Riu Ripoll, a baixar ela canelons... 8-P

Un petó, guapissima !! Records al Sergi "DCFC" ;-)