martes, enero 01, 2008

Per any nou, fem el bou

Bé, si el Nadal vam fer el rompepiennas, l'any nou tocava ruta nova...

He pujat directament pel coll de les Ermites igir a l'esquerra per a buscar la pista del Poblat Ibèric, gir a la dreta per una pista que no he fet mai i...

... de sobte, entro a la zona obaga de la Serralada, amb els marges gelats, i una lleugera ascensió. Quan torna a planejar, tot em recorda a la Crta de les Aigues, però sense un anima (en 55' no m'he creuat amb ningú) i amb unes vistes diferents : La Mola, Montcau, Montserrat... Espectacular.

He cororonat la torre Alfa de vigilància forestal i després he atacat un canxal cuasi pirenaic d'uns 200m. La baixada m'ha fet recordar que ja no tinc els reflexes de cabra montesa d'abans...

Un dia per a recarregar piles i on m'he enrecordat de moltes coses i moltes persones... Un gran dia.

2 comentarios:

robert mayoral dijo...

per l'any vinent ho podríem oficialitzar, ja que el dia 1 no tenim curses no marxes que fer...

Carles B. dijo...

I que hi pinta el Bou???? :-)))