lunes, enero 28, 2008

Waiting On A Sunny Day

Dedicat als que caminen entre la boira, inclosos els que viuen a l'Osona o a Lleida com lo meu germà...


Bruce Springsteen - Waiting On A Sunny Day


It's rainin' but there ain't a cloud in the sky
Musta been a tear from your eye
Everything'll be okay
Funny thought I felt a sweet summer breeze
Musta been you sighin' so deep
Don't worry we're gonna find a way


I'm waitin', waitin' on a sunny day
Gonna chase the clouds away
Waitin' on a sunny day


Without you I'm workin' with the rain fallin' down
Half a party in a one dog town
I need you to chase the blues away
Without you I'm a drummer girl that can't keep a beat
And ice cream truck on a deserted street
I hope that you're coming to stay


I'm waitin', waitin' on a sunny day
Gonna chase the clouds away
Waitin' on a sunny day


Hard times baby, well they come to tell us all
Sure as the tickin' of the clock on the wall
Sure as the turnin' of the night into day
Your smile girl, brings the mornin' light to my eyes
Lifts away the blues when I rise
I hope that you're coming to stay

5 comentarios:

Rafael Jiménez dijo...

Hola Pep,

muchas gracias por tu bienvenida. Volvemos al ciberespacio a contar las batallas ironman.

Ya quedan 5 meses que seguro que pasan volando!!!!!

Pep dijo...

Rafa, bienhallado, aunque no aparezcamos, seguimos estando, como dice mi dedicatoria, caminando entre la niebla...

5 meses!!! Con eso hago yo una superpreparación!! A mi me quedan 3 meses y pico y solo llevo bien el escaqueo... :-)

Ramon dijo...

Si noi, la boira es dura i l'hivern llarg, però els que estem acostumats a entrenar a la matinada (a hores que fa vergonya de dir-les) amb aquella boira gruixuda, espessa i gebredora, amb la llum groguenca dels fanals per guia les nostres passes,... doncs que si no hi és també la trobem a faltar.
Salut i ens veiem a Granollers

Luigi dijo...

Doncs a mi no m'agrada la boira, manda cojones!

Ramon dijo...

Es que tu ets adoptat, que ets un maduixot vingut a terra endins.
Una abraçada punyetero