martes, abril 22, 2008

Catarsi

Circuit torrador de divendres. Maco perque sí.

Des del moment en què vaig renunciar “oficialment” a l’Ironcat, he sofert una curiosa transformació.

Com si m’hagués alliberat, els entrenaments, sobre tot els de cursa, que eren força fluixots han passat a sorprenents. Dos sessions de 20’ a ritme per sota de 3’50”/km i tirant del grup, manat, organitzant, i una sessió de sèries de 1000m per sota de 3’30”, a més d’alguna torrada per muntanya feta a bon ritme.

Potser el fet de veure que no hi arribava em llastrava, o potser el fet de tenir que buscar objectius nous m’ha revifat...

Com diu el meu amic Moreno, “hay que ver cómo es la puta mente humana

1 comentario:

Ramon dijo...

Es el que tenen aquestes coses, quantes vegades, quan ens llevem a hores impestives, no reneguem i pensem "qui coi m'ha manat ficar-me en aquest embolic" o quan entrenem sols o amb un grupet de gent que surt tot rodó i pensem "Això és el que m'agradar", evidenment, no hi ha la pressió del dorsal; però com a masells que som, aviat tornem a portar un dorsal enganxat a la samarreta.
Records.