miércoles, abril 09, 2008

Un dia perfecto para los canguros

(Aquest títol sense solta ni volta vé arrel d'un relat curt d'un autor japonès que el meu germà estava llegint l'altre dia...)

Bé, tot a la vida arriba. I també arriba el moment de prendre decisions.

Renuncio a l'Ironcat 2008

No he pogut entrenar bé. Hauré fet dos mesos "correctes" de volum, i amb això, i la meva experiència (que es nula) és un suicidi. Les darreres tres setmanes, per diversos motius, tampoc he pogut entrenar com jo voldria, i a més porto una setmana amb dolors musculars que no associo a la fatiga. A més el coco no ajuda, i no aconsegueixo focalitzar la meva energia en l'Ironcat. Tot suma...

Una persona molt propera a mi em preguntava si em feia mal el fet de prendre aquesta decisió. No. No perque crec que en cap moment he estat en condicions d'afrontar un repte com aquest, i per tant, no tinc la sensació d'haver perdut el temps (tot i que l'he perdut). M'estimo més aturar-me, baixar una mica l'exigència i preparar el 2009 que arribar malament, patir, arriscar la salut i acabar sense ganes de tornar.

I ara, què? Pues a redissenyar la temporada, circuit català, algun B, alguna cursa de muntanya, alguna marató preparada d'avui per demà. Recuperar l'energia i els entrenaments.

En fin...

10 comentarios:

jag75 dijo...

krak,
una abraçada i endavant. espero poder parlar aviat amb tu o dinar plegats.
suposo que la descissió ja es ferma.
fins aviat,
jordi-jag75

Jordi dijo...

Apali! a disfrutar dels tri d'estiu, potser et pots animar a fer el B de Banyoles, que aquest any és al juny, maratons, etc...

i al 2009 sense agobiar-se a per l'IRONCAT !!!!!

ens veiem aen alguna cursa o per la Ctra de la Roca .....

Ironcraig dijo...

Pep i per això em vasfer retxinar aquell dia a la carretera de es aigues??.... :-)) és broma, jo també m'he rajat, potsr l'any que ve... o potser podriem anar a Lanzarote... ya puestos... jajajja

Ramon dijo...

Amic, la decissió que has pres i més venin de tu, és la correcte, tot i que egoísticament no m'agradi. Et trovaré a faltar. Però no pateixis el Lagavulin el compartirem igualment que de congressos no en faltaran.
Una abraçada.
PD, ara em serà més difícil, ja que estaré "solo ante el peligro", però bé, tirarem de tarro.

Oriol dijo...

mestre!!

Llàstima! tenia ganes de veure't per L'Ampolla.

Però estic segur que fas el millor.
A veure si coincidim aviat!

Luigi dijo...

Cursa de muntanya!!!

jajaja

Una abraçada

robert mayoral dijo...

ja t'ho has pensat bé això?? mira que estarem en familia...xino-xano, si el Joan Marc tanca bé les portes sense vent i tot...

Pep dijo...

Nois !!

Moltes gràcies pels vostres missatges de suport. I també moltes gràcies als que no heu escrit però m'han fet arribar també el seu suport.

Pel qui riu quan dic muntanya, que sàpiga que estic festejant amb l'Alba... ;-)

Jordi dijo...

menys "lobos caperucita"
quan corria l'any 98, 1er entrenament serio per l'Home de ferro a Eivissa, sdissabte tarda duatló olimpic d'Olot i l'endemà la Cursa de l'Alba. batalletes de quan encara no tenia canes!!!

Molt maca aquesta cursa, i que si no m'erro he fet 2 cops.

Qué la disfrutis!!!!

rivendel dijo...

La vida estàplena de renuncies...temporals...ànims pel 2009 que a lo millor et pillo nedant i tot :·)