jueves, noviembre 13, 2008

Po'favó, que no se me hunda el culo...

Sessió de fraccionat : 5km L + 4km F + 3km L + 2km F + 3km L (pa'casa).
Lloc : Can Dragó.
Al bloc de 2km F anava pensant justament això "po'favó, que no se me hunda el culo!!"
I perquè, perque significa que baixa la cadera...
... i si baixa la cadera, la gambada s'escurça, i no es tant potent...
... i si no es tant potent, es fatiguen els musculs...
... i si es fatiguen perdo el ritme...
... i si perdo el ritme el centre de gravetat em va fent saltirons...
... i si em fa saltirons no soc eficient...
... i si no soc eficient, també perdo el ritme...

O sigui, que segur que no em regava el cervell, perque anar pensant en la biomecànica de la cursa a peu quan el fetge va tres metres per devant meu és que no em rega bé...

Ah !! Els ritmes, bé, gràcies. Formen part del secret de sumari... ;-)

1 comentario:

Ramon dijo...

M'expliques les lletres "L" i "F"?
Es el que te si penses gaire, a mi com que ja no m'arriba sang al cervell, doncs això que no penso ni en la gambada ni si em cau el cul, de fet al ser baixet el tinc ja molt a ran de terra i l'únic que puc pensar (em sembla) és acabar en dignitat i somrien
Apalins