martes, diciembre 02, 2008

MATAGALLS - GRANOLLERS

Matagalls, les Agudes i el Turó de l'Home.
("gentilesa" d'en Xeix)

Aquesta travessa ha set espectacular. Ha deixat una emprenta difícil d'esborrar.

Tot el conjunt ha set increïble. Compartir més de 20km amb la fura Ramon (bé, ell estirant de mi...) és un luxe que no pensava tenir, pujar a trenc d'alba el Matagalls pel coll Bordoriol amb un vent que presagiava un cim èpic, arribar al cim del Matagalls, un dels mites de la muntanya a Catalunya, en unes condicions tremendes de vent i fred, trobar-se allà dalt amb el Lluis i en Carlos, un amic que feia anys que no veia, enamorat de la muntanya, també. La baixada cap el coll Formic cridant i (re)lliscant per les plaques de neu. Els kilòmetres en solitari, barallant-me amb mi mateix, el dolor i el cansament. Els diferents paisatges al llarg dels 40km (oficials; ja seran més en la realitat)...

I el mal de cames que encara porto !!

... però paga la pena. Potser no tenim sort, però som afortunats...

6 comentarios:

Anónimo dijo...

te dio tiempo a tomar el caldito y la bofifarra porque yo no era el ultimo y solo tenian te frio y un donnuts de hommer y de botifarra nada un mini de jamon transparente bebida solo aguita y la organizacion decia que se les habia ido de las manos POR FAVOR SI SOLO TENEIS COMIDA PARA 100 QUE NO APUNTEIS A MIL (CACHO PASTA BENEFICIO)

Pep dijo...

Pues por mi no seria.

De los avituallamientos sólo cogi un donut de hommer y tres vasos de cocacola. Ibamos en autosuficiencia non stop y no cogimos buti...

Y bueno, teniendo en cuenta que no tengo absolutamente nada que ver con la organización, poco puedo hacer tanto en el dimensionado de los avituallamientos como en el limite de inscripciones y mucho menos en el reparto de los beneficios economicos (los emocionales me los quedé todos yo en el itinerario...).

Anónimo dijo...

PEP gracias por contestar, para mi mi problema es que no llevaba nada para recuperar fuerzas (para otro dia aprendere) y cogi una pajara dle 15, por lo demas una experiencia que no olvidare nunca
ruta preciosa y espectacular devido
a la climatologi UN SALUDO AFECTUOSO Y GRACIAS POR DEJARME UN DONUT

Pep dijo...

Pues al reves, "Anonimo"... Te deje una buti !!

Yo llevaba en la mochila el camelback de agua y dos barritas energéticas. Calculé que con eso iba bien para eventualidades, y acerté.

Además, por si te sirve a modo de curiosidad, llevaba ropa tècnica seca de repuesto (por lo poco que ocupa), un polar fino, frontal y movil.

Y de todo se aprende. Por ejemplo, y en mi caso, que le tengo que pedir a los Reyes Magos zapas de trail nuevas... :-)

Gracias por asomarte y participar.

jo mateixa dijo...

M'agradaria ser tant afortunada com tu.

Pep dijo...

Hola, "tu mateixa" :-)

És fàcil ser afortunat.. Es tracta de no estirar més el braç que la màniga... ;-)

Una altra cosa, com dic, és que tingui sort... :-)

Per cert... A part de "tu mateixa"... Qui ets? ;-)