viernes, enero 09, 2009

Yo me bajo en Atocha


Sempre que vaig a Madrid, bé de camí, bé punt de trobada, acostumo a arribar a Atocha.

D’aquest lloc del mon, tot em fascina. Molta, moltissima gent per tot arreu. Lloc de pas, punt de sortida i punt d’arribada. És com un pròleg a una ciutat a la qual encara no li he pres el ritme, i a la que tinc una rara fascinació...

Com que soc incapaç de coordinar res, sempre acabo esperant hores al Botànic de l’Estació d’Atocha. Un lloc fascinant. Al menys per mi, que vinc de províncies !!

3 comentarios:

Ramon dijo...

Doncs imaginat com seria per mi, que soc i visc a poble, ja ja ja
nen, el juny hi ha una cosa molt interessant el 1er triatló trail de l'Estartit, 1700 nadan (de les Medes al Port) 30 km en btt i 12 km de cursa per bosc empordanés i com que estaràs a tope de l'Ampolla, doncs això, macu oi?
Records

Bego Aguilera dijo...

I si per un casual (dic per un casual, no vull dir que hagi de passar res, que segur que no passarà res i farà l'Ampolla, aquest any segur, seguríssim que sí) no fa l'Ampolla sempre li quedarà l'Estartit com a premi de consolació ....

Però vaja que segur que a l'Ampolla, anem :-)

Pep dijo...

Ramon, no em temptis, no em temptis... :-)

Bego, no comment. Ja parlarem si faig o no l'Ampolla... :-)