martes, febrero 03, 2009

BISONTE THINKS


De tot s'apren, i de les competicions, quan no competeixes, també...

I de la Mitja de Granollers alguna cosa hem aprés...

- Que soc capaç de predir amb precisió d'un minut, la performance...

- Que si no corro i no entreno per a ser potent corrent, no estic a gust. Mal que em pesi, que no em pesa, encara soc un corredor que fa triatlons i no un triatleta que fa curses...

- Que haig d'entrenar més i millor...

- Principalment, anar abandonant la banda baixa de la potència aeròbica per a anar incidint més a la banda alta i "punxar" esporàdicament per sobre del llindar. Tampoc es tracta d'arribar als entrenos "de veure enanitos", però fraccions més curtes i intenses les necessito. M'estic convertint en un Bisonte Diesel, animal d'extensos prats, maco perque sí, però no soc jo...

- Que l'acúmul "inespecific" d'hores i km va funcionant; diumenge a la tarda estava com una rosa, ahir vaig entrenar "fortillo" a l'aigua i avui m'he jamat 15km a ritme M al tontódromo...

I bé, la Mitja, bien, gracias. Ritme Bisonte Apresurado de pujada i de Bisonte Acelerado de baixada, però sense la marxa extra que em fa sentir confiat i amb una sensació de cames pesades que no m'agradat...

I l'entreno d'avui, pues eso, 15km a ritme Bisonte Solitario. Bon ritme, sensacions incòmodes, ppm controlades. Tot suma...

Prometo no parlar més d'entrenaments !! ;-)

2 comentarios:

Ramon dijo...

Doncs jo, m'he adonat conta que m'agrada ser bisonte, ja saps, si vas molt depresa et canses aviat si vas a poc a poc perds el ritme i també et canses, en canvi el ritme bisonte és el que et porta més lluny, evidenment per curses ultres o marxes llargues és el més adient.
Entrenar per grans ritmes, l'any passat va sortir bé, per l'objectiu que tenia, però ara un cop pasat fa mandra; me (potser equivocadament) acostumat a fer entrenaments de correr no menys de 15km, dos o tres cops a la setmana i el diumenge de 20 per amunt, en bici de moment em mantinc en els 150km setmanals pels 2500 de natació, soc concient de que hauré de pedalar més, a veure si el clima és més benigne i natació,... ja m'estar bé.
Muuuuuults records que diria un bisonte.

Pep dijo...

Ramon,

ets lo muuuuuuuuuuuuuu idol !! :-)