viernes, junio 29, 2007

On the road again

27.06.07

El metge em dona per fi plena llibertat per a retxinar, 26 dies després del jamacuco. Diu que tot i tenir uns valor de TA alts, no son tant alarmants, i el comportament en 24 hores és plenament normal. Això, afegit a la resta d'hàbits saludables (no fumo, bec 3 canyes i un got de vi a la setmana, algun que altre concert de guitarra...) fan que no sigui una patologia i que els hàbits de vida ajudin a controlar-la. Literalment "que passo de donar-te una pastilla al dia per això, al menys per ara".

Res, que m'ho vagi controlant però sense donar-li massa importància...

Per cert, hi havia una lectura de freqüència cardiaca de 39 bpm a les 5.00 de la matinada. I moltes al voltant que no pujaven de 42... El metge ho va definir com "freqüència cardíaca vampírica"...

Lo dit, on the road again. Ara, mica en mica, a recuperar el treball de qualitat !!

6 comentarios:

Carles B. dijo...

Doncs d'aquestes vampíriques en tinc caqda matí... acostumo a estar sobre les 38....

Apa cuidat!!!!!

Tr3sk dijo...

Hola rei!!

Espero que estiguis millor!!..Ens veurem el dia 22 a Barcelona?

B3sitos

Eva
www.fotolog.com/epha

robert mayoral dijo...

jo em considerava tenir-les baixes, però veig que lo teu és de super-crack del fondo!!
cuida't i ens veiem a Barna amb el gamilliguisme en pleno, espero!!

Anónimo dijo...

TRIATHLON LARGA DISTANCIA - PORTUGAL


HOMEM de FERRO 2007 em Frechas / MIRANDELA - PORTUGAL
>
> Campeonato Nacional de triatlo Longo
> Campeonato Ibérico de Triatlo Longo
>
> 3km SWIM, 80KM BIKE, 20Km RUN
>
> Inscripciones abiertas
>
> Mas informaciones www.homemdeferro.org

Anónimo dijo...

Hola wappo

M'alegro que tornis al món triatlero i superis problemes de salut

Ah, sí! Abans de l'aparició de Los Planetas hi va haver el Big Bang Sonic Youth ;-)

Fins aviat!

Pep dijo...

per parts...

Eva, estaré el 22 a BCN, fent una prova de resistencia de materials : quan de temps aguanta la barra de box una bici sense trencar-se; el meu estat de forma es zero

Luigi, ja ho sé, ja, però és que Los Planetas son Los Planetas. Sonic Youth es una altra dimensió...

La resta, rebreu el vostre correctiu a BCN, nanus; haureu d'esperar que arribi... :-D