miércoles, agosto 08, 2007

MARATÓ DE ZARAGOZA : SETMANA -9

Bueeeeeeeeeeeno !!

Primera setmana del compte enrera. En teoria, tocaven uns 60km, amb un parell de sessions “de qualité”, i una tirada de 100’. En la pràctica, 38km, amb dues tirades de +14k i una misèrrima de 9k.

Ha estat marcada per una tiradeta pel circuit “Rompepiennas” a ritme suau, però és que se ens van travessar les pujades a la Creu de Montigalà i al coll de les Ermites.

La segona sessió estrella era 7k C + 1.800m A + 7k C. Anar i tornar a la piscina natural del Fòrum (quina troballa!!), 1.800m amb masterclass de Paktomi i tornada a casa. Aquestes sessions em mataran !! Arribo més sec que un fuet...

Em costa molt rodar per sobre de l’hora, crec que més per falta de costum que per capacitat. Nota mental : retrobar el xip mental de moratonià i fer més km que un taxi.

Si m’hagués de guiar per les meves sensacions d’ara, ho tinc més xungo...

Recuperem el resum numèric?

SETMANA -9 (30.07.07 al 05.08.07)
6 sessions, 5.46‘43” (3 A / 0 B / 3 C)

Aigua : 3 sessions (2.18’43”, 5.800m), tècnica i pales per un tubo.
Bici : tancat per vacances
Cursa : 3 sessions (3.28’00”, 39km), casi tot en dos rodatges a ritme M.

Logística : ni m’he inscrit encara, ni tinc allotjament. Com no m’espabili...

4 comentarios:

robert mayoral dijo...

veig que encara ets dels de la vella escola que fan cas dels entrenaments específics de marató...jo aniré amb el que porto al damunt no pasant de 1 hora corrent en cap dels meus entrenos, només ho superaré al B de Banyoles...

Pep dijo...

Robert, no es tant un tema de vella o nova escola com una decisió presa a partir dels condicionants, tant de l'entrenament com personals...

Entre d'altres coses, tingues en compte que no puc posar la càrrega aeròbica lleugera en forma de bici, i per mantenir volums haig de tirar de natació i d'aigua.

De fet, en una temporada normal de triatló, el que s'adapen son les disciplines a les manifestacions de les qualitats físiques bàsiques i no al revés (com seria aquest cas)

Un tema molt interesant !

Pep dijo...

Perdó... volia dir "haig de tirar de natació i cursa"...

:-)

Jordi dijo...

anims nen, tu cap a Saragossa i jo cap a la Marató de csrrsteldeferrs!!

Bones vacances i records al Joan Marc per Alcañiz.