viernes, agosto 17, 2007

TANCAT PER VACANCES


Bé, de fet será fins el 2 ó el 3, però a sobre que ho mango de la xarxa, no m'hi posaré en aquests detalls, no? ;-P

No es perdin l'espectacular tornada al setembre, amb...

08.09.07 i 09.09.07 - Aquatló i Triatló del Prat (per confirmar); possiblement, el triatló on millor m'ho he passat. Encara recordo la imatge d'en Sergi fent el briefing i jo inflant una roda que es va punxar als 100m de sortir del cotxe...
08.09.07 - Burriac Atac (inscrit); Cursa de muntanya nocturna. Espero no deixar-me els pinyos baixant... I que l'aquatló d'abans i el triatló de després (siu va així) no em matin...
15.09.07 - Ironterra Aquathlon Tour 0.2 de Sant Adrià (2.ooom A + 10km C). Un format atractiu i a prop de casa... Us animeu?
23.09.07 - Cursa de la Mercé; m'enrecordaré de còrrer sense haver-se baixar de la bici?
30.09.07 - Marató de ZGZ; el retonno a la mítica distància, "sin darle demasiada importancia".

Si estic viu, s'acaba la temporada amb l'Olímpic de Barcelona el 07.10.07...

Bones vacances, que gaudiu de la tranquilitat de perdre'm de llegida uns dies !!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Segur que acabes tornes amb forces per poder fer-ho tot i viure sense sobreviure...anim!

Anónimo dijo...

agafa moltes forces

robert mayoral dijo...

deu n'hi do! quin calendari...continuo temptante per la marató del mediterrani!!!

Pep dijo...

Robert, quan dius que es la tirada llarga de 42km pel la vora del Canal? :-P