viernes, octubre 17, 2008

Operació llamborda



Salut i labrusco !!

3 comentarios:

Unknown dijo...

Com l'1 de març a Barcelona caigui una pedazo tromba d'aigua, faci un vent de collons o una calor de 40º, em reservo les forces del meu entreno i me'n vaig cap a Roma a la marató .... ji ji ji

És el teu proper objectiu ?

Caloreta

Pep dijo...

Caloretaaaaaaaaaaaaaa!! ;-)

Vine a Roma, vine !!

Roma no és un objectiu "esportiu", ben bé. És una motivació fora de l'esportiu : anar amb amics a fer algo que m'agrada, tot visitant una ciutat com Roma.

El meu objectiu 2009 és l'Ironcat, a repetir el paisatge de l'Aquatló...

Records i petons !!

corredor padawan dijo...

Quina enveja nen, llàstima que porti un lastre bastant pesat. I no ho dic per la dona i filles. Sino per la feina de maquillador i el cole de les nenes.

A fronte praecipitium a tergo lupi.