lunes, febrero 12, 2007

Es que no hi ha forma...

... d'agafar la idem !!

Després d'unes setmanes potents, porto un parell a trompicons. Qualsevol excusa és bona per a no sortir a entrenar, i ho acabo solucionant tot acumulant al final de la setmana, casi de qualsevol forma...

De natació, encara mantinc uns volums "semidecents" perque en dos dies nedo el que l'any passat nedava en tres. Ara ja estaria nedant 10.000m/setmana, que és una de les xifres màgiques...

De bici, content. Ahir va sortir Excalibur amb les fieres de l'UCSC. 75 km del tiron, amb bones sensacions i ganes de repetir. Ara venen diumenges amb crossos i altres competicions que m'ho faran dificil, però un forat hi trobarem...

De cursa, encara a més trompicons. Quien tuvo, retuvo, i encara vaig fent...

Aix, quines ganes tinc de posar-me les piles mentals !! No sé si significa entrenar molt més o entrenar molt menys i fer net...

Faig resumillo i posaré l'entreno estrella de la setmana...

Setmana del 05.02.07 a l'11.02.07
6 sessions (2 A + 1 B + 3 C) - 8.34’18”

Aigua : 2 sessions, 6.500m. Tècnica, pales, nado continu i sèries a ritme mig
Bici : 1 sessió, 75 km
Cursa : 3 sessions, 32,7 km de rodatge mig, un dia de sèries.


Entrenaments estrella :
Aigua : 400m suaus + 800m crol continu + 4x200m crol pales rec 40"+ 100m suaus + 4x200m crol ritme mig rec 30" + 100m suaus. M'agrada el fet de fer blocs de 800m que van baixant en distància i guanyant especificitat. Les pales ajuden agafar força, però la 1a sèrie de 200m, una castanya.

Bici : 75km, Sta.Coloma-La Roca-Dosrius-Cardedeu-La Roca-Sta.Coloma. Pipa, m'ho vaig passar pipa. Podeu llegir el diario de patricia més abaix...

Cursa : 30' ritme L + 3x(6' a 3'30" + 4' ritme L) + 15' ritme L. Unes sèries decents, però fetes solano, ja que un grup anava a 3'15" (suicidi) i l'altre a 3'45" (modorra)... Tornar a sentir el fetge a la boca és una sensació agradable...

No hay comentarios: