martes, febrero 20, 2007

National Geographic : grans sorolls del mon

Avui, la cafetera.

Ahir tenia cross. I al costat de casa. Una d’aquelles curses que sempre vols fer, i que son un o mig clàssic del calendari de crossos : el Cross Antoni Amorós.

El circuit era força rapidillu, perque els girs no eren massa estrets i tancats, si no prou amples. Tot i la pluja del dia anterior, el circuit estava estupendu, prou tou com per a gaudir.

I el soroll de la cafetera ve ara, quan sona el tret de sortida. És un pitu característic, de quan vas a tope. Pues així vaig anar tots i cadascú dels 6.000m de la cursa. Sembla mentida com d’explosiu és un cross. En un 5.000 d’asfalt no pateixo ni la meitat. Suposo que el fet de sortir 30ipico búfals en comptes de 1.500 ja és un tret distintiu...

El dia va ser magnific, amb solet a l’hora del cross, una mica de fresqueta al començament i molta gent en tot el circuit. El fet de fer-ho en un parc urbà és lo que té. Em va agradar el fet de veure tants nanos i nanes corrents.

La setmana, dolenta de nassos. Poques hores i totes de cursa. Sabia que no podria fer bici (casi relegada al dominguerisme), i no em va venir de gust anar a nedar. Vaig estimar-me més donar-me descans d’aigua, tot i que signifiqui un paron als volums.

Setmana del 12.02.07 a l'18.02.07 – XXXVII CROSS ANTONI AMORÓS
4 sessions (0 A + 0 B + 4 C) - 4.20’49”
Aigua : 0 sessions, 0.000m. Descans físic i mental
Bici : 0 sessió, 0 km. KeL, Bou, no em fustigueu...
Cursa : 4 sessions, 53,0 km de rodatge mig, un dia de sèries.

L’entrenament estrella, a la cursa : 30' ritme L + 3x(8' a 3'40" + 4' ritme L) + 15' ritme L. Molt bo. Amb en Koke i en Ruben fent grupet. Al final, mano a mano amb en koke, que acaba diente-me que no pensava que aguantaria l’entreno... pa’matarlo...

Mashotada de la setmana : fer el cross (6.000m), canviar-me de sabatilles i fer 9 km més a ritme suau per Sant Jeroni... Lo meu és de vici, així, amb b baixa...

3 comentarios:

keLermAn dijo...

Pajaru ... tens raò de tant en tant s'ha de deixar de nedar per repos mental que la natacio castiga molt.

El tema Bici.. ja en parlarem un dia! Cabron! pedalaaaaaa!

keL

Carles B. dijo...

Kaguntot!!!!!

Vols agafar la bici nen!!!! ;-)

keLermAn dijo...

No m'apretis tant cabron que quan sortim amb la bici t'apretare jo a tu!

jejeje!

Salut!