jueves, marzo 01, 2007

SOM UNS AFORTUNATS

De vegades, i potser moltes vegades, la vida no és pas senzilla...
De vegades, i potser moltes vegades, la vida no és pas justa...
De vegades, i potser moltes vegades, la vida no és pas alegre ni feliç...

I en aquestes vegades, cal recordar el que diu el mascle alfa de la tribu en aquest mail...

Companys, perdoneu-me una petita disgressió bobalicona, peró us he de dir que estic content!

Ho estic per moltes coses:

- El Sensei torna a entrenar de veritat, llevant-se a hores intempestives i fent coses rares com anar a treballar en bici
- En JoanMarc, contra viento y marea, serà a la marató
- En Jordi Vilardaga ha tornat a fer de su capa un sayo i ja acumula (poquets) entrenaments de cara a l'IC
- En Kevin diu que està amb pòques ganes i tal peró... la setmana passada ens va pasar per la pedra nedant i va competir el diumenge
- En Carles Bou està entrenant a un volum i intensitat que espanta només de sentir-ho. I ho fa disfrutant amb la seva santa.
- En Pinetable no només corre sinó que neda i, fins i tot, agafa la bici
- En Gabri està com una béstia i, més important, amb ganes de provar coses noves... tri blanc, esquí, IM, cursa del llop...
- El Kel ja fa uns mesos que entrena i sembla que ja fa setmanes que no es trenca. Ah! i encara manté algun punch quan el deixa el gos ;-)
- Al Ferran no el conec, peró si intenta sub-3 a la marató ja m'està bé
- L'Oscar sembla que va sortint de la seva lessió i disfruta matxacant a la colla de ca'l canallot aquesta
- Hem aconseguit muntar un grup d'entrenament aquàtic quan ja semblava impossible
- Jo estic assimilant volum molt millor del que esperava i començo a acariciar l'idea d'un IC a bon ritme...

Total, que com deia el savi Manolo: "SOMOS UNOS PRIVILIEGIAOS", no ho oblideu mai!!

Lo dicho, estic content,

Gami


Lo dit : som uns afortunats...

No hay comentarios: