martes, marzo 06, 2007

Gran premi panses d’or

A la memòria que tinc. Vaig penjant comentaris, reflexions... i em deixo els numerets...

De fet, han estat dues setmanes fluixotes, tal i com anava el ritme d’entrenaments i sessions. Als compromisos habituals d’anar a lo poble s’ajunta alguns baixons puntuals que fan que pensi que es millor deixar-lo per la primavera...

El diumenge 4 de març, Marató de Barcelona. Un dels múltiples cucs que m’envaeixen. Crec que estic covant alguna cosa a nivell d’autorrealització, perquè si no, no entenc a què això de mirar a provar on tinc els límits.

Vaig acompanyar en Joan-Marc en la seva aventura a la marató. Aventura amb “continuarà”, perquè al km 25ipico va decidir que li donava una altra oportunitat a la marató un altre any i que Roth bé val no gastar cartutxos que no duran satisfacció.


Setmana del 19.02.07 al 25.02.07
4 sessions (0 A + 0 B + 4 C) - 4.31’52”

Aigua : 1 sessions, 2.500m. Quin desastre !!
Bici : 0 sessió, 0 km. KeL, Bou, no em fustigueu...
Cursa : 4 sessions, 41,0 km de rodatge mig, un dia de sèries.

Setmana del 25.02.07 al 04.03.07
4 sessions (0 A + 0 B + 4 C) - 4.20’49”

Aigua : 2 sessions, 6.000m. Nostamal. Ha faltat la guinda de fer 9.000m...
Bici : 0 sessió, 0 km. KeL, Bou, no em fustigueu (bis)...
Cursa : 4 sessions, 47,2 km de rodatges.


Amb les sessions de natació em passa una cosa estranya. Les aguanto, surten amb més o menys dignitat i acabo viu, però una estona després em ve el baixon físic i mental i realment és durillu poder doblar amb cursa 3-4 hores després. Potser estic encara en fase d’assimilació de sessions de 3.000m del tiron. Tot just porto 9 sessions seguides de 3.000-3.500m i fa ANYS que no ho feia, això ...

1 comentario:

Carles B. dijo...

nene!!!!

A veure si actualitzem!!!!!!!