martes, marzo 13, 2007

El temps d'en Picó

(De fet, semblava més lo temps de lo Cartanyà...)
Dissabte i diumenge vaig estar a Sant Carles de la Ràpita, aprofitant l’avinentesa per a fer un Barça-Madrid acompanyat d’amics i jalar com un gurrinu. A part, evidentment, toca entrenar una mica...

Dissabte va ser un dia tremendu. Vaig sortir al migdia una mica a l’aventura. No sabia si enfilar cap el Poblenou (uns 17km de sessió) o bé anar per la crta que va Sant Jaume d’Enveja i girar al fer els 40’-45’... Vaig triar la segona opció. Hi ha 4 km de carretera amb alguns cotxes i una vorera prou ample i neta com per a córrer sense molestar, ser molestat i amb bona visibilitat. Magnifica per a fer bici. La resta es fa per una carretera estreta, però amb un trànsit casi inexistent, plana i amb un paisatge d’anada magnífic, amb els camps d’arròs a banda i banda, ocellets... De tornada, impresiona la planicie dels camps i el seu contrast amb les muntanyes, relativament altes per estar tant a la vora del mar. Els dies clars i blaus, el paisatge és magnífic.

Però, ah, amics, quin ventarru feia dissabte. Anava de banda a banda de la carretereta, i no soc pas un pes ploma. Cada cotxe que passava (bé, casi el cotxe que va passar; crec que cinc en 1.20’) feia un mur d’aire que em deixava tocat. Bufava de costat/diagonal i amb prou feines podia anar a 4’45”... Aix, quin patir...

L’estona que agafava una caseta o una filera d’arbres que arrecerava del vent em sentia privilegiat per poder gaudir a parts iguals de l’entrenament i de la solitud casi absoluta. De tant en tant, va bé no veure un ser humà en una horeta ...

Setmana del 5.03.07 a l’11.03.07
5 sessions (2 A + 0 B + 3 C) - 5.29’56”

Aigua : 2 sessions, 6.000m. Demolidores !!
Bici : 0 sessió, 0 km. KeL, Bou, no em fustigueu; i van...
Cursa : 3 sessions, 37,7 km de rodatges, no m’estranya que em canegin als entrenos...


Em continuen matant els entrenos de 3.000m d’aigua, però m’hi vaig acostumant. L’objectiu és no escaquejar-se i arribar al menys als 9.000/setmana abans que acabi el segle. Sempre trobo una excusa i no és bo.

3 comentarios:

keLermAn dijo...

Cabron... quantes vegades has pujat a la bici en el que portem d'any???

Salut

Carles B. dijo...

Pep pep... la bici collons!!!!

Aquest diumenge farem sortida amb Kel i companyia... no se si és la millor ocasió per reincorporarte perquè aquests són una mica brutus... però si et vols animar encara que sigui una estona...

Pep dijo...

Gracies, nois !! ;-)

Aquest diumenge estaré a ZGZ fent un bolo atlètic. Si algú té previst sortir dissabte, ens ho fem saber pels conductes habituals...