lunes, febrero 05, 2007

Una més, una menys

Una setmana força maca de càrrega d’aigua. No pel volum total (normalet/baix), sino per haver-se carregat en dos sessions, una de 3000m i una de 3200... Acabo rebentat, i, pel que em diu la socorrista, es nota des de fora que vaig torrat...

De cursa, anant fent. Diumenge, la Mitja de Granollers. He tingut la possibilitat de retrobar-me amb gent que em feia molta il·lusió de retrobar-me, sobre tot en Palacetes i Alberto “el Lobo”, que m’ha tornat a rebolcar, el molt lladre. La Mitja, pues una més. De pujada, a ritme amb en Felip Ortiz, que a l’arribar al 10 a La Garriga m’ha deixat sol. Prepara la Marató de barcelona i está molt més fort que jo, encara que ahir era un dia tranquil. De baixada, cada cop millor, un cop passat el massassu dels 2 km a La Garriga. Una altra mitja més, una altra mitja menys, i per sota d’1.30’... No sé si dir que he patit tota la mitja o que no he patit gens. Si que noto que em falta una marxa més per apretar...


Setmana del 29.01.07 al 04.02.07 – MITJA MARATÓ DE GRANOLLERS
7 sessions (2 A + 0 B + 5 C) - 7.14’59”
Aigua : 2 sessions, 6.200m. Tècnica, nado continu i sèries a ritme mig
Bici : 0 sessions, 0 km
Cursa : 5 sessions, 62,6 km de rodatge mig (ni una maleïda sèrie) i la Mitja de Granollers

5 comentarios:

keLermAn dijo...

Esperava mes de tu... Minim 1h 25'.. pero be, ho donarem per bo!

:-))))))))))))

keL

Anónimo dijo...

Enhorabona amic Pep, l'any vinent prometo ficar-me les piles per apropar-me a marques properes a 1:30 h en mitja

una abraçada

Joan Marc

keLermAn dijo...

Cada dia que em miro el teu blog i veig el volum de bici que fas... m'acolloneixo! :))))

Va cony! Posa't les pilessss!

keL

Pep dijo...

Això va de piles !!

Joan-Marc, posa't les piles a la cursa a l'hivern !! Jo prometo posar-me les piles a la bici, com diu en KeL...

KeL, carinyu, si aquest cap de setmana no em toca baixar a la Catalunya Insòlita (obre les orelles, Joan-Marc), prometo sortir a fer 50 ó 60 km a l'aire lliure...

Hasta t'enviaré l'axiu del Polar i tot !! X-)

keLermAn dijo...

Amic OrcoMan.. actualitza el blog i explica l'aventura ciclista del diumenge.. estic ansios!

Ara que ja li has agafat el trucu a la bici, i li has tret les rodetes, no ho deixisssssss!

Salut!