lunes, febrero 12, 2007

Grans Sirenes de la Història

Avui, les meves dèries 2007 !!

24.02.07 - Campionat de Catalunya de Pista Coberta (3000m) sense haver preparat res.
22.04.07 - MAPOMA, Marató Popular de Madrid, segurament sense preparar-la i segurament a fer turisme a una ciutat que incomprensiblement m'atreu...
10.06.07 - Aquatló de Ribaroja. Un circuit nou, i a sobre, el calenton dels aquatlons...
08.07.07 - Cursa del Llop. Un mite i una oportunitat. Si no estic a Sòria, no hi puc faltar...
12.08.07 - Aquatló d'Amposta. Otra del circuito...

Que més? Pues la cursa de l'Alba, totes les d'Aragó (Ebro, Media y 10.000 de ZGZ), Olímpic de Teruel...

Puff, no sé si Ulises tenia tants problemes per a tornar a Ítaca...

4 comentarios:

keLermAn dijo...

He llegit ... Cursa del Llop??????? Tuuuuuuuu???

Madre del Amor Hermoso...

Farem una expedicio Vallesano-Barcelonina o que??? eh???


Salut OrcoMan!

Pep dijo...

jejejejee!!

no coneixes el meu cantó lloparru... He fet unes quantes curses de muntanya, incloses mitges i maratons, inclús una Cuerda Larga a la Serralada de Madrit...

Si no estic fent l'indiu a Sòria, allà que m'hi trobareu !!

Eso, eso ! Fem expedició i li okupem la casa al Joan-Marc !! :-)

keLermAn dijo...

SI si si que jo vaig fotut de pasta! En Joan Marc que posi el sostre!

Salut i bon finde!

Anónimo dijo...

Casa meva és casa vostra, però......sincerament ja m'agradaria ficar-vos-hi, no se'm ocorreix cap lloc "digne" del meu piset per acollir-vos...........