martes, abril 24, 2007

It’s better to burn out...

Setmana a corre cuita, per a recuperar volums. Les intensitats ja son figues d’un altre paner...

Diumenge, cursa de 10k a Alcañiz. Estupenda. Retrobamenta amb vells amics corredors aragonesos i estrena d’un nou circuit de 10.000. Recorregut ràpid però no per fer marca.

El disseny, espectacular. Els primers 2,5k son rotllo "milla urbana", en un tram de 1200m anar i tornar amb dos girs de 180 i després sortida a carretera plana, però amb un repetxon de nassos quen tornes (he passat de 3'59"/k al km abans a 4'24" al km del repetxon...). Estrategia del tejon : del 5 al 9 darrera de dos paios (un del tragamillas i un altre del mudejar) per a fotre un atxassu a l'ultim km de por. Només m'ha seguit el del tragamillas...

Per cert, que m'ha tocat un dorsal baixissim (#18) i he sortit al davant de tot. Impressionant. M'he enganxat als cracks (de cua, es clar) i hem fet el 1r km a 3'28". Com és lògic, he rebentat, però fer l'Av. Aragó amb l'èlite mola !!

Em resum, dia maco, cursa estupenda, marca castanyera i un altra al sac!! No porto entrenaments com per fer 10000's a muette... M’he tirat tot l’hivern fent rodatges sobre llindar, i ara no tinc prou cames com per a estripar...

6 comentarios:

Kevin "lotioplanxa" dijo...

I per curiositat, quin temps vas fer?

Pep dijo...

Un temps dolent, dolent : 40'56"...

Però per la qualitat que entreno, ja em puc donar amb un roc a la pinyata...

keLermAn dijo...

Molt be nanu.. ets una makina! El dia que et posis a pedalar... jejeje!

Pep dijo...

KeL, treu-me de l'ostracisme bicicleteru !!

jajajaja

robert mayoral dijo...

40.56, temps dolent???? córrer a 4.06 ja és córre, per mi to el que englova fins a 4.30 ja és córrer, és clar que si en comparem amb l'elite!!!

Pep dijo...

Ostres, Robert, benvingut!! Quin honor comptar-te entre els lectors...

Sobre la marca, jo en 10000m tinc 3'40" menys que aquesta marca, feta fa dos anys i mig, quan encara corria més que ara. A més, provinc de la cursa a peu, i còrrer és posar la cafetera a sub 4'00"/km...

I és que un es fa gran...