domingo, abril 29, 2007

Torre Bravo

Divendres vaig tenir un curtcircuit mental, i després de fer campana de natació, vaig decidir sobre la marxa "atacar" un dels meus reptes des de que visc a Santaquemola : SCG-Cartoixa de Montalegre a Tiana-SCG a peu creuant la Serralada de Marina.

A fè que està a l'abast. Vaig sortir a l'aventura amb l'itinerari memoritzat. Es tractava d'atacar per la Pedrera Vallençana : 2km to'parriba amb un constant 10% de pendent. Realment durillu, perque no hi havia cap descans i a més puja recte; només un parell de revolts. Anava a l'aventura, i al girar un revolt que vaig marcar com a fita, la pista seguia enfilant-se. La pista estava allà, així que a pujar-la !!

Fins la Torre Bravo de vigilància contraincendi. Magnifica vista, una mica entelada per la boirina i el crepuscle, però que un mati de primavera pot ser magnific. Nota mental : pujar amb càmera.

De la bici, que soc un impresentable. No comment. De l'aigua, entre cursos, feines i mandres, dos sessions a muette de nado continu, un 1.500m i un 1.000 pales. I per demà tinc previst un 3.000m continu, a veure si se m'afluixa el cargol...

Setmana del 16.04.07 al 22.04.07 - CARRERA 10K ALCAÑIZ
7 sessions (2 A + 0 B + 5 C) - 6.23’55”

Aigua : 2 sessions, 5.500m.
Bici : 0 sessió, 0 km.
Cursa : 5 sessions, 51,7 km de rodatges mitgos-alts i la Carrera 10k de Alcañiz

Setmana del 23.04.07 al 29.04.07
7 sessions (2 A + 0 B + 5 C) - 5.55’22”

Aigua : 2 sessió, 3.500m.
Bici : 0 sessió, 0 km.
Cursa : 5 sessions, 59,9 km de rodatges mitgos-alts i sèries

No hay comentarios: