domingo, abril 29, 2007

La estrategia del tejon (bis)

Divendres vaig veure les fotos de la carrera de Alcañiz. Hi ha una sèrie de fotos que explicita perfectament l'estratègia del tejon...










Això era a l'alçada de 8k, on ja havia/havien posat el ritmillo sub 4'00"/km i jo anava ben amagadet. Entre aquest punt i la rampa del 9k van caure tots excepte el de la samarreta vermella, que va caure al 9,8k, a l'atxassu final. El vaig esperonar, però ell ja anava gastat del tot, i jo havia guardat pel camí...

7 comentarios:

Kevin "lotioplanxa" dijo...

El que si devia caure devia ser el 44, de groc i corrent pel mig, ja el veig pobret.. i el de vermell ho porta escrit al front, si m'ataca el tejón no soc capaç d'aguantar-lo, a tirar a muete!!

lotioplanxa

robert mayoral dijo...

si es que ja no queden curses populars!!! fins i tot corrent foten atxassos

Pep dijo...

Pues el de vermell va aguantar lo seu. Fins el 9,8k. De fet, no vaig fotre un atxassu fort per a que em seguis, però el pobre no estava per gaire alegries...

Ejem, la cursa era popular... el que no és popular és la meva estratègia... :-)

keLermAn dijo...

tu el que ets es un cabro! que lo sepas!

Ironyoyito dijo...

Tejón, a veure de què et serveix aquesta tàctica de cara a dissabte...

keLermAn dijo...

Ahir un Orco et va fotre la cartera!

jejeje!

Ets un lince baixant amb la bici! :)))

Salut

Pep dijo...

Calla, calla, que el circuit de bici EM VA AGRADAR !!

Vaig patir com un gurrinu per l'esquena, però inclús vaig avançar tres paisanus...