lunes, octubre 29, 2007

Un temps per plantar, un temps per collir...


I ha arribat el temps de plantar.

Fa un any més o menys començava aquesta aventura virtual. Començava amb una renúncia. Però avui ja ha començat el temps de plantar i esperar...

No tinc ni idea del que m'espera en les properes setmanes (diuen que hi ha possibilitats que s'endarrereixi més enllà del dia 10.05.07...), ni tampoc tinc ni idea del que m'espera el dia de l'Ironcat. Ni tant sols sé si hauré de renunciar pel camí...

A partir d'ara, il·lusió, compromis, determinació, motivació, una mica de mandra, molts amics, moltes hores per a coneixe'm, i canya per tothom !!

No ho faig mai, però li dedico a aquest post a la gent que viu amb passió el que fa, a la que busca viure amb passió el que fa, i a la que treballa incansablement per complir els seus somnis, malgrat els entrebancs. Tinc uns quants noms de gent que m'estimo, i que podria posar...

A partir d'ara, el moviment es demostra caminant !! Bé, i corrent, nedant i fins i tot i si no hi ha més remei, anant en bici...

4 comentarios:

Ramon dijo...

Ieps Pep, estic segur que tindrem bona collita, els vents ens seran favorables i el sol ens escalfarà i també serà benvinguda la pluja que ens refrescarà, però quan la lluna ens rebri a la linea d'arribada,...buf, haure'm acabat una jornada llarga i intensa i aleshores degustarem la mel (en forma d'un Lagavulin)
Ja veuràs quin hivern que ens espera.
Salut

Mariona dijo...

Esteu tots en "plan molt poètic" jeje... Vinga ironcats a topeeee. Que bé que ens ho passarem! Un somni fet realitat!!

Rafael Jiménez dijo...

Suerte y mucha fuerza en tu camino al Ironcat.

Aquí abajo hay otro loco más que va camino de ser "hombre de hierro", nadando, montando en bici y corriendo con muchas ganas por Málaga.

A por el sueño.

Pep dijo...

Ramon, ueeeeeeeeeeeep !!

Jo espero arribar-hi abans que es faci de nit!! Si els deus ajuden i no bufen potser ho podem aconseguir.

Ja estic estalviant pel güisqui !! ;-)

Mariona, guapa, això vol dir que et veurem de neoprè a les 07.00? :-)

Rafa, seremos los mas grandes !! El sueño está ahí, el camino está trazado. Solo hay que seguirlo y no perder la fe.

Malaga, que envidia!! Recuerdo un enero corriendo en manga corta...