miércoles, diciembre 27, 2006

Ara vé Nadal...

Setmana completa, setmana comansi...

Estic content. Estic estabilitzant els tres dies de natació i els quatre de cursa. Els de natació, per sobre dels 2.500m. Acabo rebentat de braços, més que amb l’entreno de pales, però algun dia valdrà la pena. Dels de cursa, m’estic acostumant a rodar ràpid, cosa que també va bé. Ja tinc un canvi. Encara és un canvi llarg, més tiron que atxassu, però tot es posarà a lloc...

Dissabte va caure un entreno guapo de cursa. Pujada a les Dues Pedres al revés i baixada fins el riu, uns 12,4km. Vaig sortir “a ritmillu”, apretant a la part de baixada al riu. Vaig aconseguir no perdre molt a la pujada a l’antena, i els rodatges d’enllaç entre pujades segur que eren a 4’20”. Total, una bona estripada.

Territori Orco. A l'esquerra s'intueix la pujada a l'antena

Oh, miracle !! Un dia de rodillu !! 35’ a 90 rpm. Van sortir bé, però encara haig de tocar asfalt. Si puc estabilitzar un parell de dies de bici, i ni que sigui un de rodillu, anirem bé...

Setmana del 18.12.06 al 24.12.06

8 sessions (3 A + 1 B + 4 C) - 7.32’17”

Aigua : 3 sessions, 7.300m. Tècnica, nado continu i sèries a ritme mig
Bici : 1 sessió, 17 km de rodillu a plat petit
Cursa : 4 sessions, 46 km. 3 de rodatge mig (4’30”-4’40”/km) i una de rodatge a ritme viu per la muntanya


Dimarts 26.12.06, la cursa pel Riu Ripoll, planeta, creuant dos ponts i més similar a un crossillu que a una cursa d’asfalt...

I les sirenes de Niça encara en xiuxiuejen a l’orella...

No hay comentarios: