jueves, diciembre 21, 2006

Niça?

Després del fiascu de l'Ironcat, vaig més perdut que un octopussy en un garagte... Total que el mascle alfa Gami suggereix l'Ironman de Niça...

I PERQUÈ NO?

Em tiba molt, la distància Ironman. Niça seria una possibilitat.

Punts forts :
- És el 24 de juny, en principi, sense cap cita ni compromís...
- Puc començar a entrenar la bici JA, i de volum d'aigua i cursa, vaig bé...
- Puc fer la temporadeta de cursa (cross i ruta) força bé...
- Tinc la primera part de la temporada per a testejar el tema...

Punts febles :
- La pasta. Em costarà casi el doble que el meu estimat i desitjat Ironcat...
- És Ironman i no Ironcat. Tinc un compromis personal i moral amb l'Ironcat... L'autotrenco?
- La logística es complica respecte l'ironcat...

En fin, que vaig pensant... A mitjans de gener faig el plantejament re-finitiu...

No hay comentarios: