lunes, diciembre 04, 2006

On the bright side of the road (V. Morrison)

Setmana força completa. Volia nedar quatre dies, però al final van ser tres, curtets però molt saludables pel meu cap. La bici continua agafant pols, i ja començo a tenir remordiments, i la cursa, em progressió. He perdut un parell de kilets aquest més i això es nota. Em trobo més fort i resistent, tot i que encara em pesa el cul (literalment).

El dimecres vaig aguantar bé els 20’ a 3’50”, amb en Coque. Eren 25’, però vaig ser covard i despistat, però crec que podia amb ells. La resta de dia, rodatges, un de molt guapo amb el Carles Giraldez...

Dissabte, 08.30 del matí. Circuit de les dues pedres, amb la pujada de l’antena inclosa. Fresqueta justa i una boira ben maca i evocadora va fer un entreno magnífic. Al final, 12 km, quan no volia passar de 9, però és igual.

Diumenge, Mitja Marató de Mataró. Bon dia, solet, la fresqueta justa i un vent emprenyador. Vaig sortir conservador, a voler fer entre 4’15”-4’10”/km. Al final, 1.32’06, a 4’22”. No estic gaire content, però sí una mica satisfet : Vaig aguantar bé la pujada, ritme més o menys constant, i avui no em fa mal res fora de lo normal.

La propera setmana, al poble, a intentar còrrer, i la següent, el cross de Granollers. Tot i que em fa ràbia, faré la de Veteranus, per que surt a les 9.30 i son 7.300m. Sortir a les 12.30 em fa pal, i perdre el matí...

Els numerets :

Setmana del 27.11.06 al 03.11.06 – MITJA MARATÓ DE MATARÓ
8 sessions (3 A + 0 B + 5 C) – 7.37’36”

Aigua : 3 sessions, 5.300m.

Tècnica, nado continu i sèries a ritme mig.

Bici : 0 sessions, 0,0 Km.

Criant pols domèstica...

Cursa : 5 sessions, 67 km

3 de rodatge mig (4’30”-4’40”/km), un de ritme (25’ a 3’50”) i la Mitja de Mataró.

No hay comentarios: