domingo, mayo 27, 2007

Sindrome Nàstic

O sigui, que continuo essent el triatleta amb menys km's de bici de tot el circuit català, però amb dues rodes i un quadre vaig fent...

Ahir vaig fer una sessió continua : 60' de Bici + 30' de Cursa. La veritat és que al·lucino amb la de bici. No l'agafo ni per moure-la de lloc i ahir, sense cap problema aparent vaig fer tota la sessió en pla (Crta de La Roca estimada) a 27 Km/h llarg. Baixar, glopet d'aigua i 30' a 4'15" per terreny amb desnivells (Monestir estimat). Suposo que els meus padrins ciclistics Mr Bou i KeLerman respiraran una mica...

Crec que haver fet Sant Feliu ha fet "efecte cross". Vull dir que si ets capaç de competir amb la sang a la boca i el cor dues passes devant teu, pots amb tot. O sigui, que si vaig sortir viu del circuit de bici de Sant Feliu, la resta, to blow and make bottles...

Els numerets, decents. Avui volia sortir a correr llarg, però no tenia cos ni ganes...

Setmana del 21.05.07 al 27.05.07
8 sessions (2 A + 1 B + 5 C) - 6.39’38”

Aigua : 2 sessions, 5.000m.
Bici : 1 sessió, 24 km.
Cursa : 5 sessions, 47,3 km de rodatges mitgos-alts i sèries

Objectius parcials? Arribar a mínim 7.000m A + 50 Km B + 50 Km C com a mínim d'ara fins el paron d'agost.

2 comentarios:

robert mayoral dijo...

mica en mica, però és que no t'agrada la bici???
jo és la disciplina que més disfruto i la que més m'agrada...ens veiem a Mataró

Pep dijo...

Si quan surto m'ho passo teta !!

És una història molt llarga...