martes, mayo 22, 2007

Varis

Coses curioses que he vist aquesta setmana tot entrenant...

- un grup de manteniment d’adults a l’explanada del Monestir, a 3km de tota civilització coneguda...
- una noia caminant a la pujada de darrera el Monestir, mentre el seu noviu l’esperonava des de dalt. L’he animada quan he passat pel seu costat i m’ha somrigut...
- un paisanu amb una bici de passeig a 25km/h, una ràdio al manillar i les canyes de pescar a l’esquena, pujant per la llera del Besòs. No penseu que és fàcil !!

Una reflexió de Mr. Bou que podria subscriure més d’un, canviant feina, super i entreno per altres coses...

Estic cansat...

I com que estic cansat, no m'he pogut llevar.... i com no m'he pogut llevar.... no he pogut anar a córrer.... i com no he anat a córrer.... aniré aquesta tarda.... i quan aniré? doncs quan pugui, que vol dir, després d'anar al super.... perquè si no vaig al super, no sopo.... ni dino demà... i si no menjo.... encara em cansaré més.... i que passa si vaig al super? doncs que arribaré a casa com molt d'hora a les 20:30.... i que vol dir això.... que si surto a córrer a les 21.... acabo a les 22h35.... ja torno a estar cansat.... collons quin estrés.... evidentment, el tema SAF queda descartat.... a no ser que no vagi al super però llavors.... bé, no torno a començar...

I què més? Que dijous, aprofitant un curs vaig fer una horeta de bici per la llera del Besòs. Molt de vent, però em va sentar de perles…
Setmana del 14.05.07 al 20.05.07
7 sessions (1 A + 1 B + 5 C) - 6.11’36”
Aigua : 1 sessió, 2.400m.
Bici : 1 sessió, 23,5 km.
Cursa : 5 sessions, 51,3 km de rodatges mitgos i ritmes variats.

2 comentarios:

keLermAn dijo...

Vas agafar la bici?? No m'ho crec... ALeluyaaaaaaa!

Pep dijo...

:-D