miércoles, enero 31, 2007

He visto naves en llamas ...

... más allá de Orion

La frase de marras la diu el replicant Rutger Hauer en l'speech final de Blade Runner, una altra peli de culte...

Avui ha vingut el meu germà a casa, entre d'altres coses a "llogar-me" alguna peli gentilesa de la mula. He rigut molt repassant el final de la peli en versió original i doblada. En versió original, Ritger Hauer té una veu més aguda que en la doblada al castellà. Quan diu en castellà alló de les naus d'Orion i la porta de Tanhausser fa por. Després, mor, amb una cara inenarrable d'en Harrison Ford.

Altres pelis?

Ghost Dog. No sabiem si estava en castellà o en anglès i m'en vaig al final de la peli. El meu germà m'increpa dient-me que li expliqui ja la peli i que no se la passi...

El Mexicano. Què collons fa Enrique Iglesias disparant bales antiblindatge? Una altra de rises. Antonio Banderas, muy puesto, sí...

Persiguiendo a Amy. Una peli indie de fa 10 anys, amb un actor guapete que no m'enrecordo del nom. Recordo que em va agradar molt...

I em queda per veure el final de Lost in Translation. Queda lo just com per no veure-la al rulu. Tocarà veure-la a la tele !!

Avui, descans. Tinc la gola una mica fotuda, i no em venia de gust entrenar, em notava molt cansat. Demà serà un altre dia !! pel boc gros, sortiran els mateixos números de les darreres setmanes : entre 8 i 9 sessions, unes 8 horetes. Fa sis mesos, impensable.

Una altra de bona !! Hi ha rumors d'una marató a Zaragoza !! Seria per l'octubre. Encara li treuré la pols al pla d'entrenament de marató... Em vé molt de gust recuperar el meu idil·li amb la marató tres anys després...
Una altra de bona (bis). Ahir vaig vore la debacle de la Selecció Espanyola d'Handbol al Mundial d'Alemanya (per cert, quina castanya de web; pa'matar-los, oiga). Tothom diu que va ser un robatori, que si els arbitres...
Per una banda, sí. Vatxa collada al final del partit. Al pobre Victor Tomàs casi el maten en un salt de l'extrem, i al Roly només li va faltar que li fotessin un dit al cul. No van defensar tant frescos com habitualment (és una competició molt dura) i en atac, les castanyes (o hòsties, directament) van fer que la bola no anés lo ràpida que necessita aquest equip. Roly és Deu als 6 metres, però els àrbitres van deixar que el defensés el dimoni. Es tremendo com agafa qualsevol meló que tiris entre 4 i 7 metres amb una mà, ja sigui abaix, a dalt, acient, fintant... El millor pivot del mon i un dels mes grans de tota la història...
En fin, que un altre any serà !! La propera, l'Europeu i després els Jocs... Aps, mis niñas del 89-90 juguen el Pre-Europeu a Itàlia. Sort per en Jenaro, MiguelPeñas y la generación de oro !!

2 comentarios:

keLermAn dijo...

Uissss! passaré per alt, lo de l'actor guapete... com si no ho hagues llegit!

Per cert... suposo que havent vist Persigiendo a Amy, hauras vist Clerks i MallRats no???

Si no ho has fet, ja tardas! Amb Clerks fliparas!

Salut OrcoGay! jur jur jur!

Pep dijo...

Ja et donaré a tu OrcoGay, que ara nedo i tot !! jejejeje...

Clerks i Mallrats, me les apunto per quan tingui el guarà sense baixar coses...

Si dissabte no fas una etapa Tour ni culls setos, a vore si m'apunto !!