lunes, enero 15, 2007

Una altra setmana al sac !!

Record de sessions en una setmana : 10. La veritat és que no m’ha costat gens, ja que fent xino-xano i quan m’avorria fent rodillo (oh, miracle!) ha anat sortint.

Diumenge, pujada a l’antena del turó d’en Moià. Tremenda. No vaig agafar la pàjara de l’agost, però 2’-3’ d’estaborniment al cim me’ls vaig passar. La vista era magnífica, una mica entelada per la calitja, però magnífica. Ja he vist un parell de caminets “conqueribles” a partir del cim.

La natació, bona. Un bon volum (+ 7.000m) per a aquestes alçades i per a ser jo. He tingut molt bones sensacions de lliscament, i vaig pensant que potser és del treball de peus (demolidor) d’aquest període. M’ha donat bones sensacions de posició del cos a l’aigua, i ara només em capfica una molèstia al braç dret...


Setmana del 8.01.07 al 14.01.07
10 sessions (3 A + 3 B + 4 C) - 8.38’16”

Aigua : 3 sessions, 7.100m. Tècnica, nado continu i sèries a ritme mig
Bici : 3 sessions, 51 km de rodillu a plat petit
Cursa : 4 sessions, 45 km. 3 de rodatge mig (4’30”-4’40”/km) i una de rodatge progressiu

2 comentarios:

keLermAn dijo...

Aiii! Poll Pollet!

Segueixes el que passa a la FedeTRI Aragonesa??? Em sembla que el presi a dimitit! Entera't!

A veure si la semana que ve, que ja voltaré lliurement per la ciutat dels semafors, quedem un dia a les St Jordi a fer unes natacions! ok?

Salut OrcoMan

Pep dijo...

Si que ho segueixo, si...

Ha dimitit bàsicament per burnout, o sigui, per estar més cremat que la pipa d'un indiu.

A la darrera assemblea de la FATRI no va anar ni el tanu, i va arribar al límit.

És una llàstima, perque l'equip que duu la FATRI treball molt bé, té bones idees i molta empenta. Aconseguir que en dos anys el Triatló de Teruel sigui prova nacional ja és un què...

A vore si s'arregla tot !!

OK!! Quan facis el canvi de xip de poble a xip de ciutat em dons un toque !! ;-)