lunes, enero 08, 2007

Una setmana de marypoppins...

Una setmana de marypoppins, i allunyat de la piscina. Volia fer una mica de rodillo, per compensar, però tampoc he pogut. Bueno, no passa res. Cinc sessions de cursa, més de manteniment que d’entrenament.

Divendres, dissabte i diumenge, sortint al migdia, amb bon solet i el punt just de fred, que era poc (sobre 16ºC). Magnífic. La veritat és que és tot un luxe poder córrer al migdia, sense fred i fer l’indiu per les pistes forestals.

Diumenge vaig provar un nou circuit. Es tractava d’envoltar la Creu de Montigalà, enllaçar amb la crta. de Can Ruti i fer la Vallençana en el sentit de la cursa de les Dues Padres. Em vaig equivocar al Canyet, i en comptes d’agafar la crta. de Can Ruti, vaig tirar cap a l’Hipica, vaig pujar pel Mortirolo i l’enllaç a la Vallençana. No és gaire més llarg, tot i fer la Creu atacada per Montigalà (m’agrada més l’atac des de Sant Jeroni, és més llarg i dur).

Any nou, vida nova. Aquesta setmana vull deixar enllestit si fitxo o no, i si vaig a Niça or not...

Setmana de l’1.01.07 al 07.01.07
5 sessions (0 A + 0 B + 5 C) – 04.56’25”
Aigua : 0 sessions, 0.000m.

Bici : 0 sessions, 0 km
Cursa : 5 sessions, 59 km. totes de rodatges mitjos i suaus.

He llegit a la Finisher que està previst fer un circuit d'Aquatlons d'Ironterra... Qui sap? Potser és aquest l'alicient que necessitava per aquesta temporada...

No hay comentarios: