jueves, enero 11, 2007

TRIATLÓ DE TERUEL 2006

De tant en tant entro a la web dels amics aragonesos, a vore que s'expliquen. Em sembla una gent molt treballadora i amb empenta. He vist que han penjat més fotos del Triatló de Teruel, el meu primer triatló "internacional", celebrat el passat 20 d'agost.


Es un triatló fantàstic. Em va agradar l'escenari, sobre tot l'aigua, a l'Arquillo de San Blas. La pujada per fer la T1, port de muntanya de 1a categoria. Als 100m de boxes, un repetxoncillo d'uns 300m que se'm va atravessar una mica, però que vam superar.

La baixada a la crta, tremenda. Sense donar pedals i amb els "acoples" per corbata vaig veure un 55 Km/h, i un munt de grups passant-me a tota castanya (son boigs, aquests triatletes). El segment de bici era força pla, entrant a Teruel per la zona de l'aqueducte. El segment de cursa era en un parc que ja coneixia per la Mitja Marató de Teruel.

Tres cosetes a destacar...

- Sortir a les 12 del matí !! Pensava que ens torrariem banda i banda, però no va ser tant...

- El ginye a l'autocar. DEvant meu hi havia un paio dient "mira, aqui me la metí yo el año pasado" "y encima, me paso un tio volando por encima mio!" Es veu que es va fotre una bona galeta...

- Trobar-me als meus estimats i admirats Joan-Marc i Dani "Kiwi" Canadell.

- Xerrar amb les fieres d'en Pontano i la Núria Padrisa...

- Grandíssima organització, prova nacional, excel·lent acollida.

L'any que ve (o sigui, aquest 2007) repeteixo !! Serà Olímpic, o sigui que doble de temps/distància per a gaudir.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Doncs si que m'en recordo d'aquest tri, a veure si aquest any tornem a repetir.................
I t'has deixat una cosa amic Pep, el pernilet de l'arribada, mmmmmmmmmmmmmm.............

Pep dijo...

Amic Joan-Marc, si vols bon pernil de Teruel, deixa-ho de la meva banda i us llepareu els dits... ;-)

Aps, felicitats per la retxinada sitgetana. Comences a recollir els fruits...