miércoles, septiembre 05, 2007

Acumulat mes d'agost 2007

Bé, com que hi ha algú que em pica la closca dient-me que no actualitzo el blog, faig com els grups de música, i us poso un "greatest hits" dels volums acumulats a l'agost.

Un mes força maco. No de grans volums, però fins que un virus va poder amb mi, estava content. El millor, l'adrenalínica participació al Triatló de Teruel, del qual dec una cronica. Encara tanco els ulls i em veig baixant de l'Arquillo de San Blas a 62 km/h i a un veteranu de la Politècnica fotent-me bronca per no saltar per un paio... Sobra dir que el veteranu va caure abans d'acabar la primera volta de la cursa...

Aqui van...

AGOST 2007 - 19 sessions + Triatló de Teruel (21.04'37")

Aigua : 6 sessions + Triatló Teruel (4.56'31" - 11.950m)
Bici : 1 sessió + Triatló Teruel (Hell Angel forever) (3.43'18" - 95 km)
Cursa : 12 sessions + Triatló Teruel (12.24'48" - 147 km)

Poso una foto post cursa, donant bon compte del pernil...

Ja posaré més fotos, entre elles una que diuen que semblo un tipo duro... Jo, que soc més fluix que una bola de pelusilla !!

6 comentarios:

keLermAn dijo...

Home, dur dur... no se que dir-te. Jo diria que t'assembles a Papa Oso! jejeje!

Salutri

Pep dijo...

Papa Oso perque no em depilo? kbró !! :-)

Que no vas veure la foto d'orco que em va treure en Bou a BCN? :-) soc dur, tiuuuuu !!

Ara he recuperat la "meva" fisio, i m'obligarà a depilar-me... Semblaré un triatleta i tot !!

Mariona dijo...

Com han anat les vacances Pep??? Ei, "que te sea leve" això de depilar-te!! jeje... Un petó

Pep dijo...

Hola, mariona !!

Bé, he sobreviscut !! ;-)

Ara em toca un setembre de por, per començar, al Prat+Vilassar...

I tu? Atacaras el B?

Mariona dijo...

Si no fa falta neoprè, si!! Cap al B!! ;-)

Pep dijo...

Al B de totes totes, Mariona !! :-D