lunes, septiembre 10, 2007

MOTIVACIÓ IRONCAT


Llegit en un foro que al seu compte ho va llegir d'un altre. Pensaments d'en Talin, potser (no, segurament), una de les referències de la Ll.D. a Espanya :


"Ante todo se ha de decir que no hace falta ser un superhombre ni una supermujer para finalizar un triatlón distancia Ironman, simplemente se debe tener una mediana condición física y algo de constancia en los entrenamientos, sin necesidad de llegar a la obsesión, y quizás eso si, estar un poco loco. . . . Por qué sino, a qué persona normal le gusta torturarse durante tantas horas entrenando o compitiendo..., pero ya sabéis, hay que estar un poco loco para seguir cuerdo en esta vida ¿verdad?. De acuerdo que para acabarles en 8 horas la madre naturaleza te tiene que haber dotado de unas cualidades algo más especiales, pero esos son otros..."
Buff, després de la rebolcada del cap de setmana, tinc més dubtes que respostes, i necessito una bona dosi d'autoconfiança...

5 comentarios:

Ironcraig dijo...

A veure quan aprens a fotre't en un peloton i deixar de fer la bici sol... jo quan en vaig mig aprendre vaig notar la diferència... ànims pep que Zaraguay t'espera... ah! i el dia 10 de maig els dos amb el cagalló al cul a les set del matí a la platja de l'ampolla... jajajja si vols ens gafarem de la maneta... jajajja

Pep dijo...

Si el cagalló sura, m'hi posaré un !! jajaja !!

I si haig d'agafar la mà d'lagú, que sigui d'una noia i no la teva, amb tot lo carinyo...

Ja et dic que diumenge era un holograma de mi mateix... Amb prou feines vaig arribar a meta !!

Jordi dijo...

Aixins és fà!!!

CON DOS ......

allà ens veurem i a veure si m'atrapeu .. ;-)

Anims per Saragossa, ... encara que quina excusa més bona per esquaquejar-te de banyoles, amb lo bé que t'haguès anat de cara al IC08!!!

Jordi dijo...

a quina hora és?

Pep dijo...

jajajaja !!

Jordi, aquesta pregunta és meva !! :-)

El marató de ZGZ, crec que a les 09.30.

Ironcat a les 07.00.