sábado, septiembre 22, 2007

ELS QUATRE GENETS DE L'APOCALIPSI o COM TREURE'S EL CARNET DE CAVALCAR DRAGONS

Els quatre genets de l'Apocalipsi
gravat d'Alberto Durero (1498)
Inocent de mi, ahir vaig decidir fer la sortideta de bici amb en Vilardaga "Pages de Ferro" i alhora, es van ajuntar en Gabri "El Enterrador", l'Imma "La teniente" i en Gami "Mascle Alfa".
Els noms ja ho diuen tot...
Pues res, a les 08.00 estava jo, content, feliç i ignorant de que, una estona després, una locomotora em passaria per sobre... Si dic que he aguantat 2km m'estic fotent una vacil·lada... Porto dos setmanes amb les cames molt carregades, fruit de la preparació del Marató de ZGZ i d'haver fet molt poca aigua, que m'hagués relaxat.
Quan en Gami ha dit "a 45km/h", pensava que era de conya... Poz no !! Era una realitat... Jo he anat una bona estona a 37km/h i anava netejant l'arcen amb la llengua, casi darrera seu. Arribats a Sant Fost decideixo no treure'm el carnet de cavalcar dragons, els deixo de roda (bé, em deixen ells a mi...) i intento rodar a 30km/h... Quan arribo a la benzinera de la Roca, giro, mig encongit a la bici esperant que el tren de les 8.50' em passi per sobre, però no ha estat així...
Encara que no ho sembli, m'ha agradat la sortida. M'he pogut retrobar amb en Vilardaga, que feia molt de temps que no el veia, i amb en Gami i en Gabri. He conegut l'Imma, i HE DESCOBERT, PER ENÈSIM COP QUE SOC UNA P**A M**R**A anant en bici. Ja em puc calçar ben calçat aquest hivern o seré un bitxo esclafat a la carretera de l'Ampolla a Camarles...
I demà, la Mercè. Apoteòsic.
Permanezcan atentos a sus pantallas...

4 comentarios:

Ramon dijo...

A veure quin dia concreteu una sortideta (si no es molt demanar un diumenge) per deixar-me veure els vostres respectius traseros i comprobar a on haig d'arribar per ser considerat un aprenen de tri, ja que suposo que aquets genets a l'aigua deuen ser uns taurons i a la carrera uns llebrers o eren "podencos"
Salut i dona-li canya a la Mercè.

Rafael Jiménez dijo...

ánimo Pep,

y ya sabes, la paciencia, la reina de todas las ciencias ¿no?, y además, en bici no está permitido ir a mas de 35 km/hora!!!!! jajaja, o así debería ser.

Fuerza y suerte a la Mercé.

Pep dijo...

Jolin, Rafa, si es que a unos 8km de donde hemos quedado hay un radar y creo que los *¿?&%$"¨*Ç lo han hecho saltar !!

Ramon, noi quan vulguis!! Per on vius ? Si vols, escriu-me un privat o un mail a pepemesas@gmail.com...

Després del 07.10.07 baixaré molt el volum d'entrenaments fins el 29.10.07, però una estona per rodar en bici sempre va bé !!

Anónimo dijo...

Tranqui Pep.... per l'Ironcat crec que podem fer més d'una sortida de bici, i a poc a poc anirem millorant, que per mi va ser molt dur aguantar les deles "g's" i l'Imma.

Apali, regenerà i hidratat, que l'home del moll has de lliurar aquest dmg.

Jordi (pdf o hdfcat o ...)