miércoles, septiembre 12, 2007

MORE FRIKI THINKS

Si em preguntes perque vaig començar a còrrer, ho tinc clar. Va ser per superar una dificil situació personal i familiar. Va ser com una vàlvula d'escape. Mica en mica feia marques que altres trigaven anys, i em vaig engrescar...
Si em preguntes perque vaig començar a fer triatló, més o menys ho tinc clar. Va ser, de nou, per trencar un cercle. Estava angoixat per les marques, i volia ser lliure. I a fé que, per les marques que faig (Down-10, més que Top-10) soc el més lliure dels triatletes.
Si em preguntes perque vull fer IC'08, no ho tinc gens clar. Soc un mànec de dubtes. L'únic que se m'acut és, igual que Sir Edmun Hillary, quan li van preguntar perque va escalar l'Everest, "perque està allà". Vull fer IC'08 "perque està àlla", perque significa el més gran repte que puc tenir com a esportista a la vida, perque no sé si el podré superar, perque vull saber quin és el meu límit, perque no em vull fallar a mi mateix, perque...
Fa uns mesos, parlant amb en Krlos sobre IM, jo li comentava això...
En resum, jo et diria que l’Ironman és una prova FACTIBLE, però molt dura. Quan t’hi posis, pensa que li dedicaràs casi en exclusiva entre 6 i 9 mesos de la teva vida. No hi haurà casi res més important. Demanarà el millor de tu i coneixeràs el pitjor de tu. Et demanarà compromís, sacrifici, il•lusió i energia, i et retornarà un nou límit personal, potser el límit definitiu.
Fa uns dies, parlant amb una amiga sobre l'IM, jo li comentava això...
Tindré tot el dia per fer el que més m'agrada : nedar, anar en bici i correr; em donaran de menjar i de beure; m'animarà com un heroi per igual gent que no em coneix i gent que m'estima; estaré rodejat dels meus amics i d'amics que faré. Tocaré el cel i l'infern. Coneixeré els meus límits més enllà dels límits que conec. El meu espèrit pensa que no hi ha millor lloc del mon per a estar el 10 de maig a les 7 del matí que al Port de l'Ampolla, vestit de negre i mort de por.
Definitivament, perque vull fer l'Ironcat'08? PERQUE ESTÀ ALLÀ !!

10 comentarios:

robert mayoral dijo...

molt bona decisió, sí pequè sí!! jo t'hi acompanyaré si no passa res!!

Ferran Heredia dijo...

Clap, clap, clap bravo!!!
afegir que serà un dia que no voldràs que s'acabi tot i aixecar-te a les 5:00a.m. , i que serà un premi a la constància i l'esforç durant els mesos anteriors, que tot i ser durs tampoc mata.
Jo també espero poder repetir l'experiència de ser a la sortida disposat a menjar-me el món i tornar a guanyar al Robert jajajaja

Ironyoyito dijo...

Vinga nanu, que no n'hi ha per tant...:-)))

Menys mística i més bici!!

Jo estic en fase expansiva (de panxa) i no em plantejo grans metes, però m'alegra molt que vosaltres tingueu objectius clars i ambiciosos.

Ànims Pepitu!!!

Mariona dijo...

Amb tot el que comentes, fins i tot jo m'animaria al ICat 2008. Eiii que no!! és broma... Ja estic malament, però tant NO!! jajajjaja

Pep dijo...

Quin èxit !!

En resum, diguem-ne que no tinc res gens clar, tot i que em vaig passar tot el dia 11 fent numeros i gràfiques i històries.

Ferran, Robert, que espero veure-us allà i que es noti que he agafat la bici aquest hivern.

I que la Mariona, si no s'anima a fer el repte, al menys vingui a col·laborar amb l'organització. En aquestes proves, totes les mans son poques i totes son benvingudes...

Aix, quins nerrrrrrrrrrvissssss !! :-)

Anónimo dijo...

Hola, Pep, i tu t'anomenes lliure : ) així jo dec ser anàrquic?, com he anat a parar al Tri, de fet vaig debutar al '89 i després de fer l'UTMB-06 quin millor repte que fer IC-08, oi?
i comparteixo el que dius, aquell dissabte NO treballaré i a més faré el que més m'agradar, esport i compartin amics.
Salut.
Ramon Anglada

Pep dijo...

WEeeeeeeeeeeeeep, Ramon !!

Vivia esclavitzat per les marques i els entrenaments agònics.

Ara visc agraïnt cada entrenament que faig, tot i que en alguns veig Hell Angels i Mazomans... :-)

Mos veiem el dia 10.05.08 amb els peus a l'aigua i la ment en l'infinit !!

SANTI PONS dijo...

Pep, avanti!!! segur que ho consegueixes... jo tinc el mateix repte que tu, IC'08, s'ha d'acabar com sigui pep!!!! el Robert em sembla que hi va cada any pel que he vist a les clasificacions de cada any!!! la mariona segur que l'acabaria, no ho dubtis.....

Jordi dijo...

Si i si !!!

allà ens veurem si no hi ha res de nou.

I a veure si aquest hivern fem alguna sortida de bici junts !!!

ah! menys gràfics i més entrenar... i jo meys KO's en el camí, sino a la marató em treuras els adhesius ;-)

Pep dijo...

Jordi, a la marató et treure els adhesius que tu m'ahgis tret a la bici... ;-)

Gràfics, els justos... Ja tinc preparat tot el tingladu. Només cal arrencar fulls del calendari fins que arribi el 29.10.07...