miércoles, septiembre 26, 2007

La carta esferica

Mai no heu seguit un mapa amb els dits? Mai no us heu imaginat recorrent aquelles carenes, creuant aquells rius, visitant aquelles taquetes que representen pobles?

Recordo un llibre, molt maco, d'un cartògraf que dibuixava els seus mapes a partir de les epístoles dels viatgers. Un llibre deliciós. Lamento no recordar el nom, però no és La carta esfèrica, no...

Avui, en un descans de la feina, m'he descobert seguint amb els dits la planificació de les 28 setmanes de preparació per l'Ironcat'08. I he tingut aquelles sensacions : nedar hores i hores, amb sol i amb llum artificial, rodar en bici (sí, descreguts) tapat fins les orelles i amb els peus congelats, correr pel bosc perseguint la meva ombra o potser el meu somni...

Durant 28 setmanes, aquells quatre fulls amb molts gargots seran la meva carta de navegació... No sé que em deparen aquestes 28 setmanes, ni si tant sols arribaré al final o cauré pel camí o cauré el dia de la prova. Però estic segur que no seré el mateix que ara escriu això. Crec que, ara per ara, el repte m'ultrapassa, però espero que la meva carta de navegació em faci créixer i mereixedor d'un cognom que ara no goso ni pronunciar ni escriure...

Jolin, estic fatal...

6 comentarios:

Ferran Heredia dijo...

Pep tiu!!! apunta a un compi per sortir a rodar en bici les fredes tardes intersetmanals d'hivern per la crta de la Roca tapats fins les orelles, que es noti qui treballa en aquest país, jajajaja

Sort per la Marató, i tranquil que no t'adonaràs i estaràs fet un finisher

Ramon dijo...

Pep, el llibre es diu L'ATLES FURTIU de l'Alfred Bosch, també le llegit i és bó, molt bó.
Avui la meva carta de navegació ha set 1.30' en bici, però per qüestió d'horaris (ja que el migdia em toca piscina) he sortit a les 6 am, fred als peus, als dits, amb frontal, amb "hermilla" reflectan,... bé com pots veure, l'espectacle ja ha començat o com diuen els iankis "All that jazz". Les coses que veurem, sentirem i patirem; suposo que quan el dia 10 haguem creuat la linea d'arribada, nosaltres ja no serem nosaltres.
Salut (que la necessitarem)

Pep dijo...

Gràcies, nois !!

Si m'ho puc combinar, em treure el BonoRoca de tarda aquest hivern...

Realment, no les tinc totes, però suposo que és el començament...

Jordi dijo...

Tranqui !!!

no t'estressis abans d'hora !!!

disfruta de la marató de ZGZ, recupera't, i passa a passa, les 28 setmanes cauran amb curses (mitjes i duatlons) entre mig per anar treient el neguit ... i alguna sortida acompanyat en bici...

...ens veiem el 9 de maig a la reunió tècnica...

Jordi

robert mayoral dijo...

jo també m'apuntaré a més d'una d'aquestes megarodades i transicions..ja veureu que bé ens ho passarem!!!
molta sort a SARAGOSSa i que compleixis el teu objectiu!!!

Pep dijo...

Nois, us ho dic perque sé que no m'ho tindreu en compte, però...

US ESTIMO !!

Bé, si entra alguna noia i deixa un missatge, també li diré... :-))))

GRÀCIES PELS ÀNIMS !!