viernes, septiembre 07, 2007

CADA DIA

Cada dia trobo un motiu per correr, nedar o pedalar (encara que en KeL i en Bou riguin).

Cada dia trobo pensaments, coses per veure mentre que entreno, situacions, persones, reptes...

Cada dia em trobo a mi mateix al final d'una pujada, en el revolt d'una piscina, i miro de trobar-me en una rotonda (que malament que traço!!)

Cada dia estic més lluny del que no vull ser i més aprop del que voldria ser, i potser mai seré...

Cada dia em dic que soc afortunat perque m'hagi triat aquest esport. No soc gaire bó, però m'ha donat més satisfaccions a mi que jo bones marques a ell.

Cada dia somnio amb trobar-me vestit amb el neopré i amb molta por devant del desconegut al Port de l'Ampolla.

Cada dia somnio amb dedicar-li cada segon d'aquest dia als meus éssers estimats, als que hi seran allà, als que no hi seran allà i als que m'acompanyen des del cel.

Lo dit : SOM AFORTUNATS !!

(no em feu cas, que tinc el dia tontu...)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Pep,

boniques paraules. profunda reflexió, m´ha agraden els teus dies tontos
una abraçada amic

jag75

Pep dijo...

Jordi, amic, com veus, de vegades junto dues paraules amb una mica de sentit i tot...

De veritat, em sento afortunat de fer el que faig i com ho faig. Podria entrenar més o menys, retxinar més o manys, però per mi perdria el sentit ludic que sempre l'he volgut donar al triatló.

Si no ens veiem, molta sort a NYC !! Si pots, porta'm la Jennifer Anniston !! Ja li pago jo el viatge... :-)