miércoles, septiembre 19, 2007

CURSA DE LA MERCÈ

Bé, la vida continua, i afortunadament, el sol surt cada matí per a recordar-nos que la bellesa ens envolta, i que si no tens ulleres de sol, vas venut...

Diumenge, seguint la preparació més caòtica que conec per a una Marató, faré la Cursa de la Mercè. Una cursa de les que no m'agraden gens (7.000m persones son moltes persones), però que em ve de gust per altres motius -diguem-ne personals- fer.

El que no sé és sota quines variables la perpetraré :

- Vaig en cotxe o en metro ?
- Faig un mano a mano amb Rajoman a birres o em tumbarà?
- Retxino o no retxino?
- Faig un rodatge complementari de 5-6km o no el faig?
- Faig abans o després de la cursa, aquest rodatge?
- La fruita, natural o en macedònia?
- I el Jack Daniels a pel o amb gel?

En fin, grans preguntes que marquen l'existència de la Humanitat...

5 comentarios:

Ramon dijo...

Ostres nano, quants dubtes existèncials, de fet facis el que facis l'encertaràs,... excepte amb el Jack,... aquí discrepo, tu creus que els iankis amb el tema whiskey han d'ensenyar alguna cosa, jo de tu (si no l'has provat)em decantaria per un Lagavulin 15 anys, cuidadín que és molt especial i si t'enganxa,... no es precissament econòmic, espero el 10 de maig, poguer fer un brindis ben alt i ben fort.
salut

Pep dijo...

Ramon, et prenc la paraula i avui mateix vaig a comprar-me una ampolla.

L'obrim el dia 10,05.08 a això de les 23.00, OK?

Sobre brindis ben alt i ben fort... Potser arribem tant trinxats que ens hem de fotre el whiskey amb canyeta... X-D

robert mayoral dijo...

a retxinar!!!
que com no retxinis et passarà en Jordi amb el carrito!11

Jordi dijo...

Estas de sort, ja no et passaré amb el cotxet ;-)

Aniré "sol", i joder, això m'obligarà a còrrer .... suposso que no sortirem junts (jo diria que vaig possar 50'), que sino podría probar de seguir-te una estona.

Fot-li fort que en una setmana estas a Saragossa, i possat les piles que potser quan arribis el 10 de maig, ja ens hem fotut el Whisky. ;-)

Pep dijo...

Jordi, el dia 10.05.08 arribaré a l'hora perfecta per fer un whiski. Una altra cosa serà l'estat del meu estòmac i de mi en general... ;-)

Robert, veient que en Jordi no portarà carritu, aniré a veure-les venir... :-)

Ramon, he mirat el wiski que dius i... No és millor el de 16 anys? Però segur que deu costar com un slot a Hawaii...