miércoles, septiembre 12, 2007

GRANS PEL·LICULES DEL CINE : EL CAMARERO DEL TITANIC



Home, no soc l'Aitana Sanchez Gijon, però tinc el meu tipet...

Cortesia d'en Carles Bou, al Triatló del Prat. Quan veig un got d'aquests en un avituallament, sé que moriré ennuegat, que m'ho llençaré tot a sobre o que esquitxaré el del costat...

Per altra banda, no faré ni l'Ironterra 2.0 ni el triatló de Vilanova. L'Ironterra per ser un circuit que em conec hasta amb els ulls tancats i d'esquena, i certament no em motiva. Vilanova perque he gastat molts cartutxos aquest cap de setmana amb el repte Mister3, i em ve de gust entrenar, i no morir-me pels puestos...

Ja ho deia el gran mestre Neil Young "It's better to fade away than burn out" (de fet és al reves, però que una bona cançó no et deixi sense conya marinera)

Així que ja sabeu !! Si teniu prevista una sortida en bici... A QUINA HORA??

1 comentario:

Rafael Jiménez dijo...

Hola Pep,

gracias por añadir mi blog en tu lista, yo hago lo mismo con el tuyo.

Gracias por tus ánimos y a entrenaaaar.

Fuerza.